Visst fan blir man glad?

2010-09-19 @ 17:52:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag vakna jag 10.40..

Men HOST vad intressant...
Malin var en riktig jävla sjusovare,
Det är så intressant att intressemupparna antecknar...

Iaf, Jag hoppade in i duschen (inte det minsta ovanligt)
Sen så åt jag frukost samtidigt som ja bestämde med Joel att jag skulle komma ner på stan :)
11.45 satt jag på bussen påväg mot stan :)

Jag slank snabbt in på pressbyrån och köpte tuggummi, Ja jag drogar tuggummi och duschar.
Eller, jag käkar inte duschar men ni fattar.
Näe, troligtvis inte.

I alla Fall...

Jag gick på Stan med Joel Och hans Syster Johanna :)
Johanna klippte sig, vilket Joel också skulle göra.
Men han gör det någon annan gång istället :)

Sen åt vi (eller snarare Joel och Johanna)
på donken.

Sen så skulle Johanna ha sax träning så hon drog iväg till växhuset,
Efter donken så prova jag skor.
Jag vill ha ett par skor, dom kostar 399..
Iaf, sen drog jag och Joel också dit,
han har träning klockan 3.
Ja, sax träning.
Men vi var där vid 14.15 så vi satt och gosa (a) :D

Sen när han börjar så går jag mot bussen, åker buss hem.

Äter maten som stod varm på bordet, och går ut i köket.

VISST FAN BLIR MAN GLAD NÄR MAN SER DISKEN?!


JAG VAR VÄLDIGT PEPP PÅ ATT DISKA... OR NOT!

Men efter 55 minuter av diskande och drogande av Simple Plan skivan Joel gav mig den 14/9 då vi vart tsm i 2 månader :''D

SÅ VAR JAG KLAR!


Efter disken så kolla jag sms som Joel skickat :D Svarade på det och städa åt min kanin, Mira :)
Den lilla bajsmaskinen, så nu sitter jag här. I väntan på att Joel ska logga in på msn så JAG blir först med att skriva :D

Och NI MÅSTE tycka SYND om MIG!

Mina syskon spelar Justin Bieber låtar och sjunger med, 3 tjejer sjunger, varav 2 är mina syskon och en är kändis. Justin Bieber :S

Iaf, HARE GÖTT!

ÄLSKAR DIG JOEL <3<3<3<3

(applåder tack, längsta inlägget ever)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback