Rolig skoldag som fan

2010-09-20 @ 21:50:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skolan idag var så sjukt rolig!

Ludde satt och fjanta sig i cam med en mac data.
Sanna och jag jobbar, eller ja Sanna.
Jag fick inte göra något :O

Så jag och Natti sitter inne på fb...
Sen säger Ludde: Åh, Titta! JAG HAR FÅTT BRÖST!
När Ludde ställer sig upp så ser det ut i cam (han har en cam effekt på)
att han har Gravid mage xD Sanna säger det och så tar de en bild där Sanna "lyssnar" på hans mage.
Sen så när någon skrek så skriker ludde tillbaka: SKRIK INTE JAG ÄR FAKTISKT GRAVID!
Även när vi gick förbi punkt höll han på så, fatta vad folk glodde på oss påväg till två rum och kök xD
Liksom 6 tjejer och en kille, där killen skriker att han är gravid xD och alla tjejer är helt hyper xD och en (dvs jag) snubblar all the fucking time...
iaf, han smekte sig på magen och sen så gick han och tog sig på magen resten av dagen xD utan att tänka på det! xD

sen efter lunch när vi kom tillbaka så började de fjanta igen :P



 Natti åkte till Ludde med snurrstolarna (annars kallad kontors-stol)
och fjanta i cam hon med :P
Så über härligt skratt hon har! :D

Då säger ludde till Natti: Men, lägg dig sådär igen!
Och: Meen, musen var ju upp och ner!

Fyfan vad flumm!

Sen så går vi till växhuset där vi tänkte ta kort på den mysiga hörnan,
 där Joel och jag alltid gosar innan han har sax träning. Men en mysko snubbe satt där så vi tog epic kort istället :P
Fast de raderades...

Men några kort slänger jag upp här :)
Och ja, jag är med på några :O Hoppas iaf att kvaliten är bättre här än på bdb.

Iaf, HARE GÖTT!

NU BLIRE BILDER!









NU RÄCKER DET MED BILDER PÅ MIG! :o

BILDER SOM JAG TAGIT... (kameran jobba dock emot mig, inte med mig. Krångla som fan)






Ja! JAG VÅGADE MIG NÄRA SAKER SOM FLYGER! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback