Mitt sketna lilla liv

2010-09-22 @ 13:28:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu ska jag skriva vem/vilka som betyder mest för mig i mitt sketna lilla liv.


Joel
Joel, du betyder så jävla mycket att det inte är sant!
Du älskar mig för den jag är.
Och jag lovar dig, jag kommer alltid alltid ALLTID älska dig!
Du betyder så jävla mycket för mig att det inte går att beskriva,
Du är så otroligt snygg att det inte är sant.
Och du är den mest underbara och perfekta människan i hela världen!

Jag ger dig tio röda rosor,
nio rosor är riktiga,
en är av plast.
Och jag lovar,
den dag som plastblomman vissnar,
så ska jag sluta älska dig.
Vilket är aldrig,
För plastblommor vissnar ALDRIG!

Älskar dig min Joel <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback