*host*

2010-09-07 @ 21:10:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Känns som att det var år sen som jag skrev något här...
Men så är inte fallet...
Anyway, denna dag var soft :)
Slutade halv 2 :D

Hjälpte Sanna med en sak och sen drog jag till JOEL :D

Sen så var jag med Joel tills hans buss kom, och han är så SÖT :D
Det går bara inte att beskriva :D

Jo, jag funderar på en sak...

Om jag ska rädda en eller två rådisar,
från att bli orm käk..
Fast, då vill jag rädda alla, och det kan jag inte T.T

That tears me up inside...

Anyway, Joel är så fruktansvärt underbar men dock så elak när han retas :P
Joel fattar xD

Men älskar dig ändå :D Lööööv YOU :D and
YOU
are
MINE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback