3 Days and 18 hours ago...

2010-09-03 @ 17:35:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var sålänge sen som jag skrev här...
Eller, nja jag försökte via mobilen men den ville inte som jag ville T.T
Sstupid Pphone...

Ja, vad ska man skriva då?
Kanske att om exakt 1 Dag, 19 Timmar, 10 Minuter och 55 Sekunder så är det söndag?
Då är klockan exakt 12.00...
Simon ska flytta på söndag...
Vilken tid han åker vet jag inte. Allt jag vet är att jag kommer gråta sönder...
Och inte kan Joel vara här heller T.T
Fan Vilken Piss helg...

Eller om detta?
Kanske ska skriva om kloten lägret?
Det var kul och intressant.
Jag menar, innan så snacka ingen med alla, men nu snackar alla
elever på min skola med alla.
Eller ja, typ...

Kanske detta?
Om vad jag ska hitta på i helgen?
Jag ska väl skriva tror jag. Kom liksom på värsta idén på Kloten lägret.
Men vad tänker jag inte säga.
Eller,
Jo...
Eller,
NÄE!



Men detta VET jag att jag ska skriva
japp, Jag vet att jag ska skriva hur mycket Jag ÄLSKAR Joel :D
Och om ni inte orkar läsa kan ni ju skita i det...

Men Joel, Du får läsa om du vill men du behöver inte det :)

Varje dag utan Min Joel.
Varje dag utan dig är,
Patetisk,
Tråkig,
För lång,
Utmattande,
Rastlös,
Full av bråk,
Tårar,
Djupa Suckanden,
för att göra en lång lista kort.

Men...

Varje dag MED Min Joel
Varje dag MED dig är,
underbar,
För kort,
Rolig,
Perfekt,
Skratt,
Pussar,
Kramar,
Bästa dagen ever,
Känslan att känna sig älskad,
Men den är också full av tårar,
Av lycko tårar.
För att göra en lång lista kort :')

Do you like to know something?
Nu gråter jag,
Av lycka.
För jag vet,
En hemlighet.
Och du vet,
Den också.
Om jag säger den,
Så är det ingen hemlighet.
Men,
Jag Vill att DU ska veta.
JAG ÄLSKAR DIG!

Och nu MÅSTE DU  Erkänna något :D
 
För jag har insett en sak...
Jag förtjänar dig :'''D

ATT DU ÄR DEN MEST:
SEXIGA,
SNYGGA,
HETA,
SÖTA,
GULLIGA,
PERFEKTA,
UNDERBARA,
SMARTA,
FINA,
BÄSTA,
TREVLIGASTE,
KILLEN EVER!

DU ERKÄNNER DÄRMED ATT DU INTE  ÄR:
FUL,
GROTESK,
DUM,
STOR,
LÄSKIG
ELLER LIKNANDE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback