Min ängel

2010-10-17 @ 20:52:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Idag åkte jag ifrån min alldeles egna ängel,
Du är speciell,
Du finns alltid här, inte för att bara finnas utan för att finnas för mej!
Du kommer aldrig lämna mig kvar, Och du är den som alla andra vill ha!
Jag ska därför leva för dej och se tillbaka på alla oslagbart fina minnen vi har delat med varandra.
Du är det bästa som har hänt mej,
Hur dum, idiotisk eller elak jag än kan vara så förlåter du mig alltid, du är och kommer alltid vara mer än en vän för mig, och som alltid kommer äga med största platsen i mitt hjärta,
Du ska veta de att tårarna aldrig slutar rinna när jag åker ifrån dig, och jag har alltid gråten i halsen när jag tänker på dig. Och jag Saknar dig för varje dag. Glöm aldrig att jag alltid kommer älska dig, vad som än händer <3 /Din Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback