Gone

2010-10-17 @ 20:42:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Denna är inte till någon viss människa, men måste skriva den ändå..

Ta dina drömmar, ta dina löften, våra minnen, alla foton ja ta allt som du vill ha,för jag tänker inte stanna kvar. Spara dina tårar, din förklaring, packa din väska och dina saker, glöm våra drömmar, våran sång, gå här ifrån och vänd inte om.
Så lyssna noga nu , det är de sista du hör , fan jag älskade dig men nu är kärleken död.Det svider i mitt hjärta och jag faller isär, vill fly bort från allt orkar inte stanna här, finns så många minnen. Kan glömma det som hänt du har svikit alla löften... Ännu ser jag dina tårar, ännu hör jag din röst, du ropar mitt namn när du behöver tröst, tro inte att jag finns kvar hos dig, för du betyder ingenting för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback