Yngre syskon som beter sig som...

2010-07-31 @ 16:32:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, hur fan beter hon sig? När hon är med mamma är hon en "ängel" Men med mig ska hon bara jävlas...
Suck... jag hatar småsyskon, okså har jag 2 st :O
Ida är snäll när hon har vaknat på rätt sida. Johanna är så jävla freaking kaxig!
Hon blir bara kaxigare och kaxigare för varje sekund som går...
Iaf, vet ni vad jag kom på? :D Jag börjar ju gymn. i år, då e jag 16 :D Sen när jag börjar andra året har jag fyllt 17 :D När jag börjar tredje året har jag fyllt 18 :D Sen när jag ska gå ut tredje året så e jag 18 :D Fucking gööd :D
Det stämmer väl? (a)
iaf, om 2 dagar fyller jag 16 (a) :D
Hmm, får en känsla av att jag inte kommer få min mobil jag vill ha, inte kameran som jag vill ha, inget som jag vill ha. De är tydligen färdiga med köpen...
Och pappa verkar ha glömt? :O de har inte ringt och frågat alls.. Eller så vet de att jag kommer säga pengar...
Iaf, jag hoppas som satan att jag får en kamera och en mobil :D Så fucking mkt :P
Jaja, ha´tt gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback