Varför tar de över? :O

2010-07-30 @ 16:20:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, varför?

Mamma åkte till ica med Johanna, sen ringde hon mig och bad mig göra smet till pannkaka...
Jag gör smeten, diskar stekpannan, mamma kommer hem och det första hon säger är: Vad tunn smeten är, har du haft i 4 dl mjöl?

Nej, Du sa 2,5 dl.

Jaha, jag mena 4. Sen tar hon stekpannan ur min hand och börjar göra pannkakor.

Hallå? Skulle inte JAG göra pannkakor?

Nej, du bränner dom bara.

Jag blir bara så sur... Varför kunde inte jag få göra pannkakor? Och jag bränner dom inte, iaf inte jämnt...

sen har jag SEGAT... Finns ju inget att göra... Funderade på att gå ut i regnet, men det får jag inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback