Väntan eviga Väntan...

2010-07-25 @ 13:39:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, nu efter många funderingar så har mamma gått med på att jag ska få sova hos Joel :D Det var verkligen ett under det :D
Så väskan är packad (tror jag?) jag kommer alltid på något som jag har glömt när jag har kommit fram.. Jag i ett nötskal xD Iaf, nu sitter jag väl här, och väntar och väntar...
Så jag kan väl skriva vad jag tycker om folk som skriver: Så h*n inte dog förgäves...
Vi hittar på ett namn, typ Johanna. Johanna som är 11 säger vi. Blev mördad påväg hem från en kompis.
Det står i tidningen:
Johanna 11, blev mördad på kvällen runt 19.00 när hon var påväg hem från en kompis. Nu har hennes föräldrar öppnat en fond i hennes namn så att hon inte dog förgäves.
Det är den där lilla detaljen, "Dog förgäves" som alltid ekar i mitt huvud sen. Genom att öppna en fond, de får inte tillbaka sin dotter eller son, MEN deras unge dog FORTFARANDE i ONÖDAN! Alla människor som någon mördar dör i onödan. Genom att öppna en fond, mordet var ju iaf inte rätt?!
Så om jag skulle mörda någon och de öppnar en fond så att deras dotter/son inte dog förgäves, gjorde jag rätt? NEJ! Alla oskyldiga som blir mördade dör förgäves, PUNKT SLUT.
Baibai

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback