Så ska man inte göra...

2010-07-23 @ 21:36:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Argh! Bara för att jag är rastlös så skriver jag igen :P Hmm... Mitt godis har försvunnit... Jag har lagt det på ett FÖR bra ställe... Men om man har 1 mamma som äter allt godis hon hittar om hon blir godis sugen så är det lätt hänt... Jahap, iaf imorgon ska jag vara med Joel (min kille för ni vet knappast vem det är...) och jag har världens problem... Jag är dålig på att bestämma så nu har Joel bestämt att jag ska bestämma vad vi ska göra imorgon.. och jag har inte den fetaste blekaste aning... måste komma på något... ja, jo det man inte får göra är att förlägga sitt godis när man inte är sugen på godis, och sen när man är godis sugen så hittar man det inte... Suck, jag blir bara så sur på mig själv...

Kommentarer

Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

ja eller hur :)



vad gör du ikväll då?

2010-07-23 @ 21:45:18
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback