Nu vet jag vad riktig kärlek är <3

2010-07-23 @ 22:52:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag har hela mitt liv undrat vad riktig kärlek är och hur man känner sig. Men nu vet jag <3
Det känns så tomt utan honom, när han inte är här.
Det är ju ingen som jävlas med mig :')
Ingen som ger mig en kram, ingen puss, inga söt komplimanger,
Great... jag hatar tårar...
Det känns verkligen mysko, men det är ju bara 11 timmar och 10 sekunder så får jag
En kram, en puss, en massa söta komplimanger
och någon som jävlas med mig :')
Det lättar upp stämningen iaf :')
Hare gott allesammans :)
Joel, jag älskar dig <3<3

Kommentarer

Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

jag med just nu :P ska nog se film snart

2010-07-23 @ 23:02:05
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback