När slutar man gråta?

2010-07-29 @ 21:12:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, Joel åkte ju för 4 timmar och ungerfär 30 min sen. Och jag saknar honom redan, så sjukt mkt.
Tårarna rinner nedför mina kinder, denna dag spelas upp i en jävla repris hela tiden, hur underbar den var,
att få vara med den jag älskar mest <3 Fan vad jag saknar honom, hur ska jag överleva till Tisdag? hur ska jag klara mig utan honom?
Det kan jag inte svara på T.T

Jag vet bara att mina tårar kommer sluta rinna på tisdag, eller nej de kommer rinna igen, för jag får träffa Joel igen, Jag får vara med den som jag älskar, och som älskar mig för den jag är <3<3

Kan inte fatta det, Ingen som ger mig en kram, ingen puss, inga söt komplimanger på en hel helg! Jag saknar till och med när han kittlar mig under mina fötter :'P

Men på tisdag så får jag en kram, en puss, söta komplimanger och någon som kittlar mig under mina fötter.

Fan vad jag älskar dig Joel <3<3

Joel, My World Is A Better Place Know Because I Know That You Love Me <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback