Ehm, ehm?

2010-07-28 @ 23:21:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, idag blev det stan med Joel :D Fan vad jag älskar honom, <3 Så otroligt underbar <3 :'D
jo, att sova hos Joel var sjukt kul  :D okej, inte för att någon annan än jag och joel kommer fatta men men, vi såg två filmer (kommer ej ihåg namnen T.T) då vasr det typ värsta kriget utanför så kommer en snubbe in och skriker: "presidente, presidente" den där "presidente" kollar upp och ser helt yrvaken ut xD (jag var sjukt trött och skrattade hysteriskt" Sen så (dagen efter) så såg vi en annan film. Då sa en kille: "aj, jag tror jag bröt något" Så reste han sig lite och höll fram en stor jävla morot som var av xD
iaf, 5 DAGAR KVAR :D Sen fyller jag 16 :D

dumdi dumdi dumdi..

GISSA VEM SOM HITTA SITT EFTERLÄNGTADE GODIS?! :D

JAG :D JAG HITTADE DET :D

*MUMS*
JAg hittde också sims 2 :D http://cdon.se/spel/the_sims_2_(dvd-rom)-281627 endast 199 :D :D :D

hare gött igelkutt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback