Äntligen skiljer dom sig!

2010-07-31 @ 17:10:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, hur länge har Heidi Montag och Spencer Pratt vart gifta? eller snarare tsm?
Spencer är en typ. Ingen vill ha en kille som honom... Jag är fan seriös... Och Heidi? Hur fan ser hon ut?! Hon var så mkt sötare innan alla dessa plastikoperationer... Och jag kan inte fatta, 10 plastikoperationer under EN dag! Anledningen till att de skiljer sig: Spencer Pratt ska enligt TMZ ha ring till polisen när Heidi Montags mamma ville träffa sin dotter i parets hem. Därför skiljer dom sig.
Jag tycker att Heidi skulle ha dissat Spencer på en gång. Att ens flytta ihop med honom, den där sexvideon han la ut på nätet, På Lauren Conrad. Heidi och Lauren var ju som systrar, och ändå så flyttar Heidi ihop med honom, och GIFTER SIG?! Falsk vän nummer ett där...
Vi säger att jag hade vart tsm med Spencer :S (mår illa av själva tanken) Och han gjorde så mot Sarah, och erkänna att han gjort det. Fy fan, det där förhållandet varade inte länge då. Jag skulle dissat honom på en gång. Ingen kille ska behandla ens vänner så.
SÅ fruktansvärt bra att de skiljer sig, Heidi vill ju ha barn, det vill ju inte Spencer. Men helt ärligt, så som Heidi är, hon ska inte ha barn... Jag säger bara: Fy fan, så jävla synd om barnen då.
Nej, Heidi ska ikke ha barn. Punkt slut.
Iaf, så glad att de skiljer sig :D

 

för att se bild på hur Heidi ser ut och hur Spencer ser ut, följ denna länk:

 

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2081948/heidi-montag-skiljer-sig-fran-spencer-pratt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback