16.03

2010-07-23 @ 16:12:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hmm... Denna dag spenderades på stan med mamma, leta efter en ny bikini. SJUKT SVÅRT! Men blev ett par jeans från Sisters, så det var iaf bra :D
Snart blire mat :D Tänka sig, jag äter... Väldigt intressant...
Mina syskon sitter vid den stationära datan och drogar sims... Efter maten ska väl jag droga sims? Sjukt länge sen vi spela det :P
hmm.. funderade på att skriva dikten som ploppa upp i huvvet igår :S Dålig så det blir ingen :O Men vem bryr sig?
Mums :D Doftar  kyckling med potatisklyftor och berniesås (stavning?) i hela köket :D
Baibai
langar kanske bild på jeansen sen...
åh, just ja. Hittade världens bästa skor som jag ska köpa om jag får tillräckligt med pengar när jag fyller :D Men det får ni se då :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback