What´s Wrong with my baby girl?

2010-08-30 @ 14:40:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Något e fel...

Med min lilla kanin,
En kanin ska kunna överleva på endast hö och vatten diet.
Hon blir dålig i magen av pellets. Dessutom så är pellets bara ihop pressat hö.
Men...
Hon rasar sakta men säkert i vikt med bara hö och vatten diet.
Så hon får pellets, varannan dag.
Vad kan vara fel?

Anyway, Let´s talk about the day so far? 

Jag började skolan klockan 9 idag. Och vet ni?
JAG HAR FÅTT TIDSPLANERING :D
Det kallas så istället för schema.

Jag slutar 4 varje dag.
Och jag börjar:

Måndag:09.00-16.00
Tisdag: 09.00-16.00
Onsdag:10.30-16.00
Torsdag:09.00-16.00
Fredag:09.00-16.00

Soft va? :D

Anyway...
Nu väntar jag till halv fem. I hopp om att Joel ska sluta och kanske komma hem till mig :D
Jag åker på en kick-off resa imorgon med skolan. För att vi ska lära känna varandra. Oj, Fuck...
Jag måste PACKA! xD
Det som är så dumt är att resan är hemlig, de säger inte vart vi ska T.T

Jag kommer iaf ha sjukt kul :D
Men jag vill inte ha Söndag T.T

Simon flyttar då T.T

Well, Keep Up The Good Work In School :D

Love You Joel :D

Cuz or hearts are locked forever and or love will never die <3

Sanna tycker att jag och Joel är jätte söta tillsammans (vilket jag håller med om :D )Och så tycker hon precis som jag, Att Joel är übersöt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback