Today

2010-08-23 @ 16:29:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Okej, för att allt ska vara sammanhängade så tar jag allt från början.

Jag vakna vid kvart i 8 läste smset från Min Joel och svarade på det såklart :D Drog mig lite i sängen,
Dock så saknade jag Joel T.T Han skulle ju gosa med mig :'D

Men iaf, sen tog jag ett skutt in i duschen när Joel inte kunde smsa mer. Fixade mig och åkte ner på stan
där mamma mötte upp mig. Följde med in till hennes Jobb :)

Sen gick vi lite på stan, köpte pennor, kollegeblock och jacka? :P

Så skulle vi köpa idas dataväska, vi går mot sigma och utanför resturang tip top så ligger en sjuk duva.

Vi ringde 11414 men inte fan gjorde de något? eller jo, de snodde pengar från mammas kontatkort...

Så ringde vi till komunen och bad om att bli kopplade till dom som har hand om duvorna som dör i stan.

Tyvärr de har lunch-stängt! de kommer till baka 13:00... klockan var 12:58! ffs, 2 fucking minuter?!

vi ringde igen 7 minuter över 13. alltså 13:07. då hamna vi i kö!!!

Kö plats 1 stod vi i tills mammas kontantkort var tömt.. nu har hon gått från 100 kronor till 4 öre...

Någon snubbe som satt i en liten truck slog huvvet i något hårt. Alltså fågelns. Inte sitt egna.

Så nu är den lilla duvan död...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback