Tjolahopp! :D

2010-08-05 @ 16:03:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjolahopp... Joel tycker jag ska uppdatera min blogg :PJag har ju inget bättre för mig nu så jag gör la så :D

Well...

I måndags så fyllde jag ju 16 (a) :D Jag fick

Samsung GT-S5230 i rööööd :D

http://shop.onoff.com/Produkter/Telefoni__GPS/Mobiltelefoner/Samsung/Samsung_S5230/prd1281541.aspx

blått nagelack, en parfym, ett halsband av min familj, och ett halsband av Joel, Me löööööv :D

Sen så var jag och min familj på Grönan och gick sen på stan i sthlm.
Där köpte jag en bok, (jag är ju en bokslukare...)

Den heter Hanteringen av odöda skriven av: Johan Ajvide Lindqvist.

Och i tisdags så sov Joel här :D :D :D

Så otroligt roligt :D Jag finner inget ord som passar in på hur kul det var, finns inget ord alls... T.T

Well, well... På lördag ska jag va med Joel igen och får jag fråga, vem fan läser min blogg?... Jag har inte den blekaste aning men jag bryr mig inte då :P hittade en låt igår, som ni inte får veta :D Men det är med simple plan...

Well, well...
hepp, maybe I should clean up in my messy room? it´s not my fault, it´s the cat... HE DID IT! And i need to clean up, stupid cat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback