Städa Städa Städa...

2010-08-18 @ 20:57:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, ehm det känns så fånigt att skriva att man har städat men det är väl det jag har gjort? Ja, självklart så har jag saknat min Joel så freaking freaking fucking much. T.T
And that´s not funny, to miss him. I´d rather be with him than to miss him. It´s much more fun to be with the one you love. Than to miss him? Right?
Well, imorgon blir det bio med syrran. 21.30 börjar bion, vi ska se Vampyrer Suger :)
Vill ni veta vad som händer på fredag?! :D JOEL SOVER HÄR :D :D :D
Fuck vad jag vill ha fredag :'D
But i guess that you already know that? :D
Åh, justja...
Simon ska flytta, när vet jag inte T.T Det är allt jag vet T.T
Jag vill att Joel ska vara hos mig, nu nu nu nu NUUUUUU!
Men han kommer på fredag :D
Och jo, det skulle jag ju säga till dig Joel :'D
När jag först träffade dig så var mitt hjärta fullt med blödande sår.
Jag trodde aldrig att dessa sår skulle läka.
Men du tog mig med storm och mina sår började läka.
Jag trodde aldrig att blödande sår,
som funnits där i över 10 år skulle läka.
Du, Just Du satte ett plåster över såret,
och pussade mjukt på plåstret med dina mjuka läppar.
Att en ängel som du skulle födas för 16 år sen,
det trodde jag aldrig.
Men du är MIN Ängel,
För varje dag så läker mina sår.
Du förtrollar varje minut,
Till en oförglömlig resa.
Det är något Magiskt med dig,
Men det är klart.
Alla Änglar är Magiska.
Och Du, just Du är min Ängel.
Och jag vet,
Att det alltid kommer vara Du Och Jag.
Du kommer alltid att vara Min Ängel.
Och jag har dig att tacka,
För att Jag orkar gå upp på morgonen.
För att jag har något att leva för.
Och du är en Ängel,
Oavsett vad du säger.
Och en sak ska du ha klart för dig.
Jag älskar dig!
Om du så skulle råka ut för en olycka,
Jag skulle aldrig svika dig.
Jag KOMMER aldrig svika dig.
Jag kommer alltid vara din Tjej,
Och ingen annans.
För det ska alltid vara du och jag <3
För varje dag, För alltid.
Du och Jag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback