Jag känner mig självisk...

2010-08-21 @ 15:14:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


                                                          Ja, det gör jag T.T

Simon ska ju tydligen eventuellt flytta. När vet jag inte,
 men jag inser nu hur självisk jag har vart.
Jag har ju inte tänkt på hans bästa.
Bara på mig själv.

Han får ju inte gå in i alla rum, måste sitta i sele inne,
min kanin står inne i ett rum där han inte får vara.
Min kanin kommer säkert bli folkskygg.

Jag har bara tänkt på mig själv, hur mycket jag
älskar honom och min kanin.

Men om jag verkligen älskar båda,
då borde ju deras bästa komma i första hand?

Att simon får flytta till ett pensinärspar,
Som har haft katt förut. Vet vad det innebär,
Det är det bästa.

Min kanin får flytta ut till köket igen,
hon kan komma ut och skutta.
Jag har bara tänkt på mig själv.
Att jag vill ha båda kvar,
FAN VAD JAG ÄR SJÄLVISK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback