Ingen ork...

2010-08-06 @ 15:37:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mitt rum som är stökigt måste städas, men jag orkar inte... T.T Jag skyller på magont...
Jag som hade lovat sarah att gå ut ikväll... Så får jag ont.. Fucking freaking hell..
Avboka igen T.T

Iaf, idag blire tacos till middag :D Någon som bryr sig? nej, jag tänkte väl det... T.T

Någon som kan tänka sig att städa mitt rum? T.T nej, jag visste väl det... Freaking hell, again..

Iaf, Drogar Simple Plan, väntar på att sims 2 ska dimpa ner i brevlådan eller komma till våran ica butik.
Det borde dimpa ner i brevlådan :D

Katten klagar, han vill ut... funderar på om jag ska fixa mig och gå ut med honom :) bara för att vara snäll :D

Jag och min Älskade Joel på bild :DJag och Joel :D <3<3 
I Lööööv You <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback