Hey, Guess what?

2010-08-30 @ 22:18:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Guess What?

Joel Kom idag :D
Jag visste ju att han skulle komma men han sluta tidigare?
Iaf så kom han tidigare :D

Me Love That Boy! :D
But you guys already new that :D

Well...
Jag åker imorgon och kommer hem på Onsdag :)
Jag har packat nästan allt :P
Men vissa saker måste jag ju packa imorgon bitti...
Iaf, Jag hade inga stövlar T.T
Men vem bryr sig? xD

And Ofc...
Mamma och jag bråka igen...
Vi bråkar så mycket och jag vill inte det,
 men hon blir ju sur för minsta lilla...

And No, I DIDN´T Forgot...
Att jag älskar Joel Högt på denna planet.
Eller nej i Universum :D
Me Love You Joel <3
I Wish That You,
Always Remember that! :D

And The Last Words To Joel Before I Go To Sleep...
Remeber M,
Remeber E,
Put Them Together
And
Remember ME!

You can think of me When You are at Work, or any time You want :'D
Cuz I Will Think About You All The Time :D

Love You My Honey <3<3<3

God Night everybody and Sweet Dreams :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback