Denna helg

2010-08-15 @ 21:53:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det går inte beskriva hur underbar denna helg var. Den bästa helgen i hela mitt liv <3

Jag sitter här och bubblar av lycka, det är så mycket som jag vill säga eller rättare sagt skriva,
men det finns inga ord som beskriver känslan jag har. Ingen som vet, förräns man själv upplever den.


Jo, denna helg som var så sjukt undebar spenderades med underbara Joel :D men mer får ni inte veta :D

Nu sitter jag här och har massor att skriva men vet inte hur jag ska börja...

Eller jo, om ni nu kan svara (läser någon ens min blogg? och Joel läser det vet jag :D)

Jag funderar på att lägga ner denna blogg, eller bara skriva när jag kommer ihåg?

Åh, justja om någon nu skulle läsa denna blogg så kolla in: openclose.blogg.se sjukt grym fotograf :D Helt amazing bilder :D

iaf, hare gött :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback