Älskar dig <3

2010-08-17 @ 22:37:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Att förklara för någon hur mycket man älskar just den personen är svårt.
Att bara beskriva exakt hur mycket jag älskar dig Joel är svårt.
Den kärlek jag ger dig och den kärlek jag får är obeskrivlig.
Jag älskar dig för den du är, för hur du är. Att du är snygg, het,
sexig, söt och otroligt underbar är bara en massa plus i kanten :)

Aldrig i hela mitt 16 år långa liv har jag älskat någon
såhär mycket <3

En männsika som är som du är svår att hitta, om man ens hittar den.

Jag vet inte när du läser detta, men att du kommer läsa det vet jag :)

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt beskriva hur jag känner för dig.

Hur mycket jag älskar dig.

Men jag failar bara när jag försöker förklara.

Att jag ens försöker är ett under, men jag vill att du ska förstå hur mycket jag älskar dig <3

Ett liv UTAN MIN Joel är som att vara Jude under andra världskriget.


När jag träffade min Joel så trodde jag aldrig att det skulle utevecklas såhär.
Att det skulle bli vi två var något som jag bara kunnat drömma om.
Men nu har det blivit vi två och det kommer alltid att vara vi två <3

Och bara blotta tanken på att vårat underbara förhållande skulle ta slut,
bara den tanken får mig att gråta T.T Jag kommer aldrig lämna dig för
allt i världen <3

Det ska alltid vara DU och JAG <3 VI ska ALLTID vara ETT <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback