00:05

2010-08-06 @ 00:17:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det fredag, idag är det en tråkig dag, idag ska jag städa i mitt rum, idag hoppas jag att sims kommer, idag längtar jag till lördag, idag önskar jag att jag kunde trolla, idag ska jag vara med sarah, idag ska jag lägga mig, idag ska jag smsa med Joel när han är på grönan, idag ska jag ta över tv:n, idag ska jag vara tyst, idag ska jag sluta äta lunch och middag, idag ska jag läsa böcker, idag ska jag längta till lördag..... FAN VAD JAG HATAR IDAG...

Imorgon blir det lördag, imorgon ska jag vara med Joel, imorgon ska jag få träffa Joel, Imorgon ska jag få Krama Joel, imorgon ska jag få pussa Joel, imorgon ska jag få gosa med Joel, imorgon ska jag få hålla Joel i handen, Imorgon ska jag få känna Joels andetag, imorgon ska jag få känna Joels hjärtslag, Imorgon ska jag få höra Joels röst, Imorgon ska jag krama Joel och aldrig släppa taget, FAN VAD JAG ÄLSKAR IMORGON! :D :D :D

"Cuz our heart are locked forever and our love will never die"  <3<3<3<3

My love for you is indescribable and I don´t know what my life went on before I meet you, I lööööv You my sweetie <3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback